Concertar plans d'impuls d'inversions, públiques i privades, cap al capital humà i tecnològic o reforçar els Centres Europeus d'Innovació d'Empreses? Ni un ni el altre. Els estreteges de les campanyes electorals desaconsellen entrar en els detalls dels programes i anar directament al que entusiasma als militants i garanteix titulars en els mitjans: el cop de puny a la mandíbula al contrincant.
No cal restar importància als programes. Per contra són l’element imprescindible per a arrencar la carrera, el compromís amb els votants".
Però en una campanya municipal els candidats saben que si parlen de reconstruir un pont en un poble o prometre una incineradora no sortiran en els telediaris. Una gavinetada a l’adversari, com la llançada per Rodríguez Zapatero al PP al comparar-los amb els Autèntics Finlandesos, la ultradreta més radical d'Europa, ola De Rajoy al PSOE amb la campanya jo també sóc un “bellaco” són rebudes amb alegria per votants i periodistes.
Els estreteges electorals no fan més que aplicar una mica que l'empresa privada ha descobert fa temps: l'atac directe.
No cal restar importància als programes. Per contra són l’element imprescindible per a arrencar la carrera, el compromís amb els votants".
Però en una campanya municipal els candidats saben que si parlen de reconstruir un pont en un poble o prometre una incineradora no sortiran en els telediaris. Una gavinetada a l’adversari, com la llançada per Rodríguez Zapatero al PP al comparar-los amb els Autèntics Finlandesos, la ultradreta més radical d'Europa, o
Els estreteges electorals no fan més que aplicar una mica que l'empresa privada ha descobert fa temps: l'atac directe.
Sucs Don Simón va aconseguir en 1998 passar d'un 10% de quota de mercat al lloc de líder en refrescs freds a l'anunciar que ells utilitzaven taronges espremudes i Minute Maid, marca rival, propietat de Coca-cola, néctar preparat. Poc després va repetir l'operació amb Granini.
Panrico, Bimbo, Vodafone, Movistar, Nivea i Gillette també s'han vist afectades en les seves estratègies publicitàries per pràctiques que vulneraven les normes de Autocontrol.
Panrico, Bimbo, Vodafone, Movistar, Nivea i Gillette també s'han vist afectades en les seves estratègies publicitàries per pràctiques que vulneraven les normes de Autocontrol.
Coneixeu les propostes dels programes Municipals i Autonòmics que aneu a votar??
SABEM EL QUE VOTEM??
No hay comentarios:
Publicar un comentario